Padel

Padel i Gedved Idrætsforening

PADEL i Gedved, henvender sig til alle. Både dem som gerne vil dyrke det på ”seriøs” motionsplan, og til dem som bare gerne vil komme og spille, når de vil have det sjovt en time eller to. Der vil være mulighed for at melde sig ind i Gedved IF, det kan gøres her: www.matchi.se/facilities/gedvedifpadel, og derved opnå forskellige fordele, men man kan også booke banerne og blot betale via MATCHI. Det kræver dog, at du opretter en profil på www.matchi.se.

Det er i Gedved IF selvfølgelig muligt at låne udstyr i forbindelse med bookningerne, så man ikke behøver at investere i udstyr inden man prøver spillet. Blot håber vi at man vil passe godt på det man låner. Vi anbefaler dog, at man selv medbringer bolde.

Vi vil afholde introduktions dage, hvor vi vil forklare regler, dem er der ikke mange af, samt vise hvordan der spilles. Vores intention i Gedved IF Padel er, at det skal være sjovt og hyggeligt, hvorfor vi vil lave et miljø omkring banerne, hvor man kan sidde før og efter kampene. Derudover vil der blive afholdt forskellige temadage, fx familie padel, padel- pølser og pils, padel og rosé, 60+ padel osv.

Vi håber at mange af jer, også dem som ikke dyrker motion lige nu, vil komme forbi og prøve denne super sjove sportsgren. Har du ikke lige 3 bekendte som du kan spille med, så vil vi opfordre til, at du melder dig ind i FB gruppen: Find en makker til padel-Gedved IF padel. Her kan du søge efter spilmakkere.

De 2 padelbaner finder du ved boldbanerne.

Vi glæder os til at se dig.

• KONTAKT

• Mogens Andersen